Holokavst je samo mit
Holokavst je mit. Izrael mora biti izbrisan iz svetovnega zemljevida,… Tako pravi iranski predsednik Mohmoud Ahmadinejad.
Pa je res to rekel?
Kako mi razumemo »islamski jezik«, tako da beremo prevod v obliki podnapisov ali pa v obliki glasa, evropskega glasa. Ste se kdaj vprašali kdo prevaja arabski, perzijski, palestinski jezik v naše evropske jezike? MEMRI (Middle East Media Research). To je edina institucija, ki prevaja iz islamskih jezikov v evropske. Naša RTV hiša tako kot ostale velike medijske hiše po Evropi nimajo dovolj denarja v proračunu, da bi same najela prevajalce. Veliko ceneje je plačati MEMRI.
MEMRI je bila ustanovljena leta 1998. Sedež ima v Washington D.C. Njihovi uradi so lokalizirani v Jeruzalemu, Berlinu, Londonu in Tokiu. Ustanovil jo je Jud Yigal Carmon, nekdanji pripadnik Mossad-a , izraelske obveščevalne službe. Kako nenavadno in škandalozno.
Tako besede Iranskega predsednika: »Možno je imeti svet brez ‘ameriškega in izraelskega režima*’«, so postale: »Izrael mora biti izbrisan iz svetovnega zemljevida«. *˝Režim je način vodenja zlasti države; na primer komunistični režim ali režim Šaha Ayatollah Khomini. Tako primerjavo navede Mohmoud Ahmadinejad, ki pa je mi na žalost nismo slišali.
»Če Evropejci govorijo resnico o pobojih šest milijonov Judov s strani nacistov, zakaj mora Palestina plačati zanje. In nadaljuje »Če ste vi zažigali Jude, zakaj jim ne podarite del Evrope ali ZDA kot novo državo.« MEMRI pa prevaja »Ahmadinejad je zanikal obstoj holokavsta, holokavst je samo mit«
MEMRI je tudi edina institucija s pravico prevajanja palestinske religijske literature. Ne čudite se če v njih naletite na nasilni akcent.
Nemški politiki so pohiteli in iranskega predsednika primerjali s Hitlerjem. To pa ni nič novega. Leta 1999 so Nemci prvi Slobodana Miloševića označili za novega Hitlerja. Češ, da je odprl koncentracijsko taborišče v prištinskem stadionu, kjer naj bi bili albanski civilisti podvrženi sistematičnim ubijanjem. Vendar do danes to še ni bilo dokazano.
Dejstvo je med nami Evropejci in Islamci velik prepad, ki ga še bolj poglabljajo pristranske institucije.

1.03.2007 ob 19:20
E to pa je ena velika pizdarija… Jemo tisto, kar nam servirajo kuharji v rokah zahodnjaške politike… Treba se bo res šolati arabsko, da bo vsakdo lahko razumel, da mu lažejo s prevodi..
1.03.2007 ob 19:43
Res je, arabski se začet učit ali iskat po internetu svobodne informacije
1.03.2007 ob 19:43
Kot Jud moram protestirat na nekatere opazke. Strinjam se, da lahko z manipulacijo pride do napačnih prevodov ali sporočil, ki jih nekdo ni dajal. Toda ali je Ahmadinedjad zanikal te izjave? Ali proislamska politika zanika te besede (kar zadeva Izrael)? O palestinski izjavi češ, da naj Evropa da del ozemlja Izraelu in naj ta ne krade ozemlja njim pa lahko napišem le, larifari. Zakaj? Izrael je kot država prenehal obstajati s pregonom s svojega ozemlja, ki je bilo veliko večje kot je Izrael danes. Kdo jih je pregnal? No, kdo? Pri Izraelu danes ne gre za pregon palestincev z njihovega ozemlja. Bilo je veliko poizkusov simbioze, še vedno obstajajo arabska mesta, šole, četrti….s strani Izraela se preganja le skrajnost in te je pri Palestincih veliko. Poglejmo samo situacijo pri njih samih. Boj med dvema frakcijama je celo hujši kot boj proti Izraelu. Kar zadeva politiko Iranskega predsednika pa lahko vsak laik reče, da koketira s terorizmom, skrajnostjo in frakcijami, ki ne prenesejo tega kar lahko počnemo mi, živimo v svobodi. Lahko pišemo in govorimo kar nas je volja. Pri njih kaj takega ni možno videti. Ker pa si že omenil, da MEMRI skrbi za prevod in nas šopa z lažmi bi ti nasprotoval z Al Jazeero International, katera ima direktni prevod in ne podpihuje zadev. Celo na tej TV je moč videti kako deluje državni apparatus Irana in njemu podobnih. Skrajno. O Izraleu na Al JAzeeri sicer lahko vidimo prispevke, kateri kritizirajo vojsko in vsakdanjo politiko ampak pokažejo tudi normalno življenje arabcev v Izraelu, kar pa je zame še en dokaz, da Izrael le ni tako hud kot ga želijo mnogi predstaviti.
Holokavst pa je nekaj v čem sem bil v neposrednem stiku, saj je večji del moje družine izginil prav zaradi tega zato sem na to temo še posebej občutljiv. Sicer pa mi ni jasno zakaj so ljudje tako občutljivi na Izrael, Jude in kulturo, ki je starejša od Islama, Krščanstva in še nekaterih.
1.03.2007 ob 20:06
1. Ahmadinedžad gorovi prezijščino (farsi) in ne arabščine.
2. Zakaj s(m)o ljudje “občutljivi” na Izrael? Ker s(m)o občutljivi na krivice, ki jih Izrael povzroča. Pri tem je vprašanje holokavsta (nihče pri zdravi pameti ga ne zanika) irelevantno. Ne smeš nekomu povzročati krivic(e) sklicujoč se na krivico, ki jo je tebi nekoč povzročil nekdo drug.
Pa da ne bo kdo slučajno skočil v zrak in me obtožil antisemitizma. Ničesar nimam proti Judom. Celo proti Izraelcem ne. Imam pa dosti proti Izraelski vladi oz. njihovemu načinu vodenja države.
(Mimogrede, tudi Arabci so semitsko ljudstvo.)
1.03.2007 ob 20:07
Reuters 21 februarja 2006, je objavil da je iranski zunanji minister Manuchehr Mottaki zanikal te izjave, kot lažne. In povdaril da Iran ne želi izbristat Izraela in potrdil obstoj holokavsta.
1.03.2007 ob 20:12
Po kolikem času?
@zoro: kaj pa po tvojem počne Izrael, da te tako moti? Nihče ne pljuva po Arabcih. Palestinci niso Arabci, ne pozabi tega. Vodenje države? Kot kaj? Izrael kot država deluje odlično. Ima vzpostavljen enkraten pravni red, celo predsednik mora odgovarjat na insinuacije, ki mu škodijo. Za zunanjo politiko in njen pristop pa ni smisla govorit, ker ta konflikt nima veze z Izraelom in Palestino. Gre za nekaj precej globljega in uničujočega in to je sovraštvo med brati. Tukaj pa je potrebno poznati zgodovino.
1.03.2007 ob 20:17
Hvala avtorju za te informacije. Zanimivo.
1.03.2007 ob 20:29
Milan, živi na internetu ne na TV
1.03.2007 ob 20:35
@hilanda ne glede na to, da si me s tem komentarjem malenkost nasmejala, je vseeno zelo neumesten.
1.03.2007 ob 20:35
@Radvanjec:
Enkraten pravni red, praviš? Tako enkraten je, da velja samo za Jude. In to za Jude kjerkoli. V nasprotju z Nejudi, ali kako nam že pravite, barbari oz. pogani, za katere ne velja nikjer.
Primer: Izrael ugrablja ljudi v tujini. Menim, da to ni v skladu niti z Izraelsko zakonodajo, kaj šele z zakonodajami držav na katerih ozemljih Izrael to počne.
Primer: Izrael izvaja izvensodne poboje. Kje je tu pravna država?
Primer: Človek je pripadnik Hamasa. Že to je za Izrael zločin. Izrael ga izvensodno ubije, povrh vsega pa z zemljo izravna še celo ulico, kjer živi njegova družina. Po kateri zakonodaji je za zločin, ki ga človek naredi, kriva še cela žlahta?
Primer: Izrael meni nič tebi nič okupira ozemlje sosednje države (Libanona). Ne samo to, med okupacijo se še posebej potrudijo, da uničijo vse, kar se uničiti da.
Primer: Izrael ustanavlja naselja na zasedenem ozemlju. Kje je tu pravo? No, in ko jih končno zapusti, za seboj PODRE vso infrastrukturo. Pazi: naredijo si stroške še s podiranjem in rušenjem, samo da se ne bi kak ubog Palestinec, ki jih je fasal, ker je v napašni žlahti (glej zgoraj) mogel vanje naseliti. To ni samo zločin, to je greh!
Kje ti tu vidiš odličnost, ne vem. Po takih kriterijih je tudi Nemčija v tridesetih letih prejšnjega stoletja delovala odlično. Kam jo je vse skupaj pripeljalo, pa tudi vemo, kajne.
1.03.2007 ob 20:57
Še enkrat se moren ne strinjati s teboj. V Izraelu je njihov zakon za vse enak. Očitno je, da v Izraelu še nisi bil. Nikogar pa ne imenujemo pogani oz. barbari.
Ugrabljanje v tujini? Mossad? Se strinjam. Mossad ima metode katerih se sramujejo še Izraelci sami.
Izvensodni poboji? Predstavi strukturo Hamasa nato lahko debatirava. Hamas sam ne pozna sodišč ampak takojšnjo egzekucijo.
Okupacija Libanona? Gre za direkten napad na Hezbollah. Metoda napada pa je ponovno stvar zunanje politike in interesov drugih držav in ne samo Izraela. Gre za stabilizacijsko politiko, ki pa nikakor ne deluje v tej smeri.
Predlani sem bil v hiši Palestinske družine, ki živi popolnoma normalno življenje v Haifi. Nikjer nisem zasledil nikakršne diskriminacije kaj šele, da bi obstjala kakšna nevarnost zanje s strani Judov.
Hamas, Fatah, Hezbollah…vse to so frakcije ali ti. militantne skupine, katerim je edini cilj ustanovitev Islamske države, ki bi kontrolirala celotno območje. Me prav zanima kako bi stvari takrat potekale. Si bil kdaj v Islamski državi razen Turčije, Tunisa ali BiH? Si bil? Si doživel Islam, njihovo pravo in svobodo govora, izražanja vere in ostalih človekovih pravic?
1.03.2007 ob 21:04
Radvanjec-v primeru Libanona meni ni bilo všeč to, da so napadali civilne infrastrukture kot so naprimer mostovi in elektrarne. Ne pozabi da Izrael onemogoča razvoj sosednjim državam še posebno Libanonu, ta bi morala doživet naj večji turistični boom sam ta vojna jim je vse uničila.
1.03.2007 ob 21:08
S tem se strinjam. Veliko tega je bilo napačnega v napadu na Libanon. Izraelski vojaški poveljniki prav zaradi tega odgovarjajo na sodiščih. Nekateri so bili že spoznani za krive za napade iz malomarnosti. Sicer pa si ne želim, da bi kdo narobe razumel mene in mojo apologacijo Izraela kot države. Gre za nekaj tako globokega, kar lahko razume le tisti, ki je Izrael doživel.
1.03.2007 ob 22:31
@Radvanjec:
“Nikogar pa ne imenujemo pogani oz. barbari.” Gentile, heathen, pagan (angl.; hebrejsko žal ne znam) so oznake za Nežide. V prevodu to pomeni barbari ali pogani.
Vem, da Hamas ni organizacija, ki bi dala veliko na pravo (vsaj ne v našem pomeu besede). A ne govorimo o Hamasu, ampak o Izraelu. Izrael naj bi bil pravna država. V pravni državi ljudi kaznuje sodišče. V Izraelu gredo svari tudi mimo sodišč. Kdo od jastrebov v vladi ukaže, da je treba zradirati ulico in, glej!, ulica je zradirana. Oko za oko, zob za zob. Le da je v primeru Izraela bolj deset očes za (eno Izraelsko) oko, deset zob za (en Izraelski) zob.
“Okupacija Libanona? Gre za direkten napad na Hezbollah.” Saj v tem je problem. Napad ne bi smel biti direkten. Libanon sam je obsodil delovanje Hezbolaha. Izrael bi moral pomagati Libanonski vladi, da se bi lahko sama postavila po robu Hezbolahu. Tako pa je raje pahnil državo za par desetletij nazaj, vsaj kar se infrastrukture tiče.
“Nikjer nisem zasledil nikakršne diskriminacije” Potllej si pa hodil po svetu z zaprtimi očmi. Takih in podobnih zadev je bilo videti vse polno. Po TV, v časopisih, na Internetu. Celo Haaretz jih objavlja:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/812101.html
Ne, nisem doživel islama, niti njihovega prava, niti svobode govora, ničesar. A to ni bistvo najine debate. Ti praviš, da je Izrael pravna država, jaz trdim (in ti dokazujem), da ni. Še več: Izrael izvaja državni terorizem.
1.03.2007 ob 22:40
Ti dam za prav v določenih primerih. Glede državnega terorizma pa ne. Naj ti pa razložim pojem Ha’eretza (domovine), ki ga marsikdo ne razume.
1. Nationhood and Jerusalem – Israel became a nation in 1312 B.C.E., two thousand years before the rise of Islam.
2. Arab refugees in Israel began identifying themselves as part of a Palestinian people in 1967, two decades after the establishment of the modern State of Israel.
3. Since the Jewish conquest in 1272 B.C.E. the Jews have had dominion over the land for one thousand years with a continuous presence in the land for the past 3,300 years.
4. Arabs have only had control of Israel twice – from 634 until the Crusader invasion in June 1099, and from 1292 until the year 1517 when they were dispelled by the Turks in their conquest.
5. For over 3,300 years, Jerusalem has been the Jewish capital. Jerusalem has never been the capital of any Arab or Muslim entity. Even when the Jordanians occupied Jerusalem, they never sought to make it their capital, and Arab leaders did not come to visit.
6. Jerusalem is mentioned over 700 times in Tanach, the Jewish Holy Scriptures. Jerusalem is not mentioned once in the Koran. There are vague references to Jerusalem in the Hadiths – stories about Mohammed – that he stopped his night journey (which the Koran explains took place in a dream!) at the “farther mosque” (or “distant place”). Muslims explain that this means “at the edge of the Temple mount”, although no direct reference to Jerusalem or the Temple Mount is made.
7. King David established the city of Jerusalem as Israel’s capital. Mohammed never came to Jerusalem.
8. Jews pray facing Jerusalem. Some Muslims (i.e. those between Israel and Saudi Arabia) pray with their backs toward Jerusalem.
9. Arab and Jewish Refugees – In 1948 the Arab refugees were encouraged to leave Israel by Arab leaders promising to purge the land of Jews. Sixty eight percent left without ever seeing an Israeli soldier.
10. The Jewish refugees were forced to flee from Arab lands due to Arab brutality, persecution and pogroms.
11. The number of Arab refugees who left Israel in 1948 is estimated to be around 630,000. The number of Jewish refugees from Arab lands is estimated to be the same.
12. Arab refugees were INTENTIONALLY not absorbed or integrated into the Arab lands to which they fled, despite the vast Arab territory. Out of the 100,000,000 refugees since World War II, theirs is the only refugee group in the world that has never been absorbed or integrated into their own peoples’ lands. Jewish refugees were completely absorbed into Israel, a country no larger than the state of New Jersey.
13. The Arab – Israeli Conflict – The Arabs are represented by eight separate nations, not including the Palestinians. There is only one Jewish nation. The Arab nations initiated all five wars and lost. Israel defended itself each time and won.
14. The P.L.O.’s Charter still calls for the destruction of the State of Israel. Israel has given the Palestinians most of the West Bank land, autonomy under the Palestinian Authority, and has supplied them with weapons.
15. Under Jordanian rule, Jewish holy sites were desecrated and the Jews were denied access to places of worship. Under Israeli rule, all Muslim and Christian sites have been preserved and made accessible to people of all faiths.
16. The U.N. Record on Israel and the Arabs – Of the 175 Security Council resolutions passed before 1990, 97 were directed against Israel.
17. Of the 690 General Assembly resolutions voted on before 1990, 429 were directed against Israel.
18. The U.N was silent while 58 Jerusalem Synagogues were destroyed by the Jordanians.
19. The U.N. was silent while the Jordanians systematically desecrated the ancient Jewish cemetery on the Mount of Olives.
20. The U.N. was silent while the Jordanians enforced an apartheid-like policy of preventing Jews from visiting the Temple Mount and the Western Wall.
ok? zgodovinsko gledano pa vse pojasni psalm 137:
1
1 By the rivers of Babylon we sat mourning and weeping when we remembered Zion.
2
2 On the poplars of that land we hung up our harps.
3
There our captors asked us for the words of a song; Our tormentors, for a joyful song: “Sing for us a song of Zion!”
4
But how could we sing a song of the LORD in a foreign land?
5
If I forget you, Jerusalem, may my right hand wither.
6
May my tongue stick to my palate if I do not remember you, If I do not exalt Jerusalem beyond all my delights.
7
Remember, LORD, against Edom that day at Jerusalem. They said: “Level it, level it down to its foundations!”
8
Fair Babylon, you destroyer, happy those who pay you back the evil you have done us!
9
3 Happy those who seize your children and smash them against a rock.
Prav zaradi tega je marsikomu težko razumeti ta boj a Ha’ eretz.
1.03.2007 ob 22:58
Sam prav dobro razumem pojem domovine. Ne Izraela, ampak Slovenije.
S copy-pastanjem enega in istega (vprašljivega) teksta ne boš (razen poskusa spremembe teme, ko ne moreš ovreči mojih trditev) dosegel veliko, Radvanjec. Sploh pa ne s citiranjem Biblije. V njej se da najti marsikaj. Tudi to, da so Judje šli raje v pregnanstvo v Egipt, kot da bi kaj konkretnega storili. Nikoli ne bom razumel, kako lahko potem kaj takega slavijo. Kot tudi ne razumem Srbov, ki slavijo bitko na Kosovem polju, ki so jo izgubili.
In da se vrnemo na temo domovine: junija 1991 so se Avstrijci bali, da bomo Slovenci ob pogledu na Srbske tanke množično bežali v Avstrijo. Postavili so celo nekakšna taborišča. Ti moram posebej povedati, da so ostala prazna? No vidiš, tako Slovenci razumemo domovino. Mi ne bežimo v Egipt.
1.03.2007 ob 23:16
Absorbiram vse. Sprejmem vse. Izrael terorizira. Izrael vodi uničujočo politiko. Izrael ni pravna država. To bi naj bil končni rezultat najine razprave. Itak pa vsak vidi zadeve s svojega vidika. Kot sem že povedal je konfliktna situacija v Izraelu zelo zapletena še posebej, če jo primerjaš z osamosvojitvijo Slovenije. Če se prav spomnim so najini predniki rade volje vstopali v dve Jugoslaviji čeprav po mojem mnenju kulturno in zgodovinsko gledano tam niso spadali. Raje simbioza kot boj. Sicer pa razumevanje domovine, ki mi ga mečeš pod nos ne služi kot primer.
Glede Srbov….to ni moje področje. Judje so bili pregnani in nato izpeljani kot izbran narod. Zgodovina prijatelj, zgodovina.
@hilanda: ali ni Ahmadinejad organiziral konference proti Zionismu? Ali ni glavna tema te konference bila prav zanikanje holokavsta? Prav o tem je bilo besede. Prav o tem.
1.03.2007 ob 23:35
Najini predniki?!? Jaz nisem Jud.
Zgodovina, ja! Smešno, da to omenjaš. Judje so svojo zgodovino spremenili v religijo, ko so jo – z nemajhnimi izmišljotinami in pretiravanji – zapisali kot Staro zavezo.
Judje so bili preganjani in nato pregnani. Mi smo bili preganjani, a smo še vedno tu.
Mimogede, gledal sem tvoj video o “Popoldanjskem laufanju”. Moram reči, da name ni naredil vtisa. No, v bistvu ga je: negativnega. Ali, kot je rekel Pi.Roman: Čist norc.
2.03.2007 ob 19:51
Vem, da nisi Jud. Ne me imet za idiota. Dobro veš kaj mislim. Judom pa je religija spremenila zgodovino in vice versa v smislu, da se lahko ponašajo s tradicijo starejšo kot jo ima večina. Da smo Slovenci še vedno “tu” pa ni odvisno ne od tebe in ne od mene saj je šlo za srečen splet okoliščin in odlične politike najinih politikov v kriznem času. Moj video je pač moj video. Tvoji vtisi pa so pač tvoji vtisi.
Da pa si primerjal Bližnjevzhodni problem z osamosvojitvijo pa je totalni absurd in dokaz, da hčiješ proti vetru.
Raje se ne dotikaj tem, katerih ne poznaš in ne žali, ker jaz tebe doslej nisem žalil.
3.03.2007 ob 00:37
Jaz tu-ja nisem dal v narekovaje. Mislim dobesedno. Tukaj.
Kar pa se tiče žaljenja, Čist norc so Pi.Romanove besede. Sam sem rekel, da si name naredil negativen vtis.
S takimi in podobnimi videi si delaš medvedjo uslugo. Sebi in vsej judovski skupnosti v Sloveniji. Vsak smrkavec zna preklinjati. Za razliko od tebe jih večina pri tem pokaže vsaj nekaj domišljije.
In še par stvari…
1. Nisem primerjal “Bližnjevzhodnega problema” z osamosvojitvijo. Vsaj današnjega, o katerem govoriš ti, ne.
2. Četudi bi ga, zakaj bi bil to absurd?
3.03.2007 ob 09:01
Smrkavec? Medvedjo uslugo? Še enkrat, smrkavec? Mislim, da so takšni epiteti skrajno nepotrebni.
Hvala za razpravo.
3.03.2007 ob 12:19
Ej, a ti sploh bereš moje komentarje? No, naj ti razložim:
Vsak smekavec zna preklinjati. == Celo smrkavci, kar ne pomeni (nujno) “ti”, znajo peklinjati.
Glede domišljije pa tole: moraš priti kdaj v Lj, se v centru vsesti na trolo za Fužine in se sam prepričati, kaj je domišljija. Ti si proti tisti mulariji, kar se preklinjanja tiče, čisti amater. Oni ne ponavljajo ene in iste kletvice v neskončnost.
Glede medvedje usluge pa tudi stojim, kakor sem rekel. Če tvoje bloge bere in gleda kdo od funkcionarjev judovske skupnosti, si nasrkal. 100%.
6.03.2007 ob 19:48
Fajn post. Sem bral o tem nekje na internetu takrat po tem, ko je iranski predsednik Ahmadinejad to povedal. Demanti je celo bil objavljen (mislim, da sem celo tudi v naših medijih to zasledil, ne vem,ne spomnem se), a kaj ko ne na prvi strani. LP
7.03.2007 ob 15:59
@zoro: pa kaj ti mislis, da se mi gremo notranje inkvizicije? ocitno, vec kot ocitno je, da kvasis. preklinjanje? wau. morda pa bi kot tako dober opazovalec priredit kaksno tekmovanje….Ljubljana? spet…ocitno, vec kot ocitno je, da se se nisi vozil v mariborskih busih…tam jih se dobis….po tamalem….funkcionarji judovske skupnosti…pa kaj se!!!!
8.03.2007 ob 19:03
@Radvanjec: A ti res misliš, da boš slišal za tvoj blog pohvale od JK-B-ja et co.? Na njegovem mestu bi jaz ukrepal. Resno mislim.
Ampak ti kar nadaljuj. Čez čas boš opazil, da ne bodo hoteli imeti nič več s tabo. Oziroma, kot rečejo naši bratje iz JuEsEndEj: “they won’t want touch you – not even with a remote control”.
18.03.2007 ob 15:30
Sale, js rabim inštrukcije…liter rakije in debata najina bo stekla kakor namazana…može?